dissabte, 16 de novembre del 2013

Qui ets tu?


Qui ets tu?
La setmana passada a COED ens van encarregar una feina que a mi em va agradar molt realitzar-la, es tractava de triar una companya i fer-li una foto amb el seu corresponent  peu de foto i una descripció. 
Jo vaig descriure a la Núria Pujol. El que vàrem fer va ser quedar una tarda allà on creia que la foto quedaria millor per tal de poder reflectir realment el que aquesta noia em transmet. Vàrem quedar a la platja de la Barcelona (la Barceloneta) després de la universitat. Aprofitant aquests dies que varen fer calor, es va poder vestir com si estiguéssim a estiu. Vaig començar a fer moltes fotos per veure quina m’agradava més com quedava i un cop vaig trobar la imatge que volia ja havíem acabat. Aleshores, només quedava fer la descripció de com jo veia a la Núria. En primer lloc, vaig fer un guió de què és el que volia dir d’ella. Un cop el vaig tenir fet, vaig començar a descriure-la i ja per últim vaig repassar tota la descripció.
Quan vàrem haver d’entregar el treball, li donàrem la descripció a la Rosa i a la classe vam enganxar la fotografia que havíem fet i el peu de foto. Així, vam poder veure les fotos que havien fet els nostres companys i després cada company ens explicava com havia realitzat la fotografia.

La conclusió que jo trec d’aquesta activitat és que m’ha semblat interessant i costós trobar un lloc on poder fer una foto per descriure a la persona i que el paisatge i el peu de foto tinguessin concordança. Tot i això, és el que més m’ha agradat d’aquesta activitat.  


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada