diumenge, 24 de novembre del 2013

Acompanyar un estudiant de 3r curs al seu centre escolar

Acompanyar a un alumne de tercer

Els passats dies 13 i 14 de novembre vàrem tenir l’oportunitat de ser apadrinats per un alumne de 3r curs i anar dos dies al centre escolar on ell està fent pràctiques.

La meva padrina va ser la Gemma i el centre que em va tocar va ser L’escola Germans Corbella de Cardedeu. Va ser una experiència molt gratificant per a mi, ja que vaig poder estar en contacte amb els nens i veure la tasca que jo hauré de realitzar en un futur. La meva padrina va estar molt atenta amb mi i em va poder respondre a les meves preguntes amb ajuda de la mestra d’aula que en tot moment va estar molt amable amb mi. Vaig poder realitzar activitats amb els nens per veure com treballen i em van ensenyar tota l’escola. L’escola em va agradar molt i els racons que teníem eren molt interessants.

A mi em va tocar una classe de P.4 i em va sorprendre que ells ja sabessin escriure el seu nom tot sols, també em va agradar molt que cada nen tingués un càrrec ja que això els fa sentir més importants. Al arribar a la classe abans de començar els dos encarregats de la llista s’aixequen i es dirigeixen a un pòster que hi ha a la paret. Allà hi ha les fotos de tots els nens de la classe i cada encarregat fa una filera de fotos dient: bon dia (i el nom del nen) aquest li ha de respondre: bon dia (i el nom de l’encarregada que li ha dit). També em va agradar molt que quan els nens entren a l’aula ells mateixos es buiden la motxilla, és a dir, es treuen l’esmorzar i el deixen al seu lloc, seguidament deixen la jaqueta penjada i es posen la bata ells sols.


Crec que és una experiència en la qual dos dies es fan molt curts però són molt importants ja que veus la realitat de la situació i convius amb els nens alhora que pots observar les reaccions que hauràs de fer el dia de demà. 
La Aula on estaven els alumnes de P.4

El treball que varen fer el dimecres.

El treball que varen fer el dijous 

Som la classe dels Conills 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada